כשאנחנו זקוקים לפרוץ לבית שלנו או להחליף מנעול, אנו זקוקים לשירותיו של מנעולן מומחה שידע לתת לנו פתרונות בכל תחומי הפריצה, הנעילה וההתקנה, באיכות הגבוהה ביותר. איפה בעצם מסמיכים מנעולנים? ואיזה קורס מנעולן עובר בכדי להיות מקצועי?

קורס מנעולן מקוון – מנעולנות בקלות זה הקורס שלי.

כשמנעולן רוצה להתחיל ללמוד איך להפוך להיות מנעולן, הוא פונה לבית ספר למנעולנות, ושם מלמדים אותו באופן מקצועי תחת המסגרת של קורס מנעולן. בקורס מנעולנות לומדים הרבה מאוד דברים, וביניהם, היכרות עם סוגי המנעולים השונים, איך לפרוץ צילינדרים ומנעולים שונים, סוגי הדלתות השונות, שיטות שונות לפריצת מנעולים ודלתות, התקנת והחלפת מנגנונים לדלתות, פתיחת ופריצת רכבים, פריצת כספות, התקנת מנעולים מיוחדים כמו מנעולי כספת ושבת, ועוד. לא כל המקומות שמלמדים בם איך להיות מנעולן מלמדים את אותו הדבר. בכל מיני מקומות מלמדים הרבה דברים שקשורים לשכפול מפתחות או קידוד מפתחות, ודברי בסגנון זה. דבר זה הוא בזבוז זמן וכסף, אם אינך מתכוון לעסוק בתחום של שכפול וקידוד מפתחות.

קידוד מפתחות? זה בשבילי?

 

רוב המנעולנים בארץ אינם מתעסקים כלל בתחום מנעולנות הרכב (לקודד מפתחות רכב למשל) ושפכול מפתחות, אך לעומת זאת עוסקים הרבה בנושא של פריצת רכבים פשוטים ופריצת רכבים גרמניים. בנוסף לכך, הרבה מהקורסים לא מעניקים הרבה שיעורים ולא נותנים הכשרה מקיפה מספיק. לדוגמה- מה להחזיק בתוך ערכת מנעולן, איך להתקין מנעול כספת, איך לעבוד עם מעולנים אחרים, כל הנושא של דלתות מיוחדות כמו דלתות חוסם, דלתות אש, דלתות אלומיניום, ולא מראים לנרשמים בעצם איך עובדים ממש בבית הלקוח. לכן אני, רונן המנעולן, הקמתי את קורס 'מנעונות בקלות', ובקורס הזה, דרך האינטרנט, ודרך שיעורים פרטיים, אני מלמד את רזי המקצוע ואת כל הדברים שקשורים ונלווים במנעולנות, וביניהם: איך לקיים שיחה עם הלקוח, איך לשווק את עצמך בתור מנעולן, איך להתקין לתקן ולפרוץ דלתות ומנעולים מסוגים שונים, איך עובדים עם דלתות ממ"ד, דלתות אש, מנעולי פבלוק, איך "לדגדג" מנעולים, איך להתאים מנעולים שונים בדלתות שונות, איך לתקן לשונית שקועה או דלת מתנדנדת, איך להרים דלת, ועוד הרבה מאוד דברים ופרטים חשובים אחרים. (ניתן לראות את זה ועוד הרבה ברשימת השיעורים המלאה).

קורס למנעולנים דרך האינטרנט? מי שמע על דבר כזה?

 

בקורס שלי אני מעביר דרך האינטרנט (דרך כל מכשיר כולל טלפונים ניידים, טאבלטים ומחשבים) את הקורס, ובכך אני מנגיש ומעניק לכם את האפשרות ללמוד מכל מקום, בכל שעה, ללא עלויות של הגעה, חנייה, דלק, וכל הטרחה והזמן המבוזבז שבדבר. כמו שאתם יודעים, בתור מנעולנים, הזמן שלנו שווה כסף, ולכן, אני יצרתי את הקורס הזה דרך האינטרנט. כדי שבאמת תוכלו לצפות בשיעורים, לעבור על החומר שוב ושוב, לשאל שאלות במידה ויש לכם, והכל- מכל אזור בארץ.

התקנת מנעולי בטחוןאיפה הקורס מתקיים?

 

מהגולן, מירושלים, מקרית שמונה, מתל אביב, מאילת, ומכל מקום בארץ ובעולם. בנוסף לכך, אתם תקבלו ממני שיעורים פרטיים אשר יתנתו על ידי או על ידי מנעולן מטעמי, ובכך תוכלו להתנסות גם בפרקטיקה של התחום. הקורס כמו כן, כולל גם הסברים שונים בנוגע לנושא השיווק בצורה ייעודית למנעולנים. אנו מזמינים אתכם כעת, להצטרף לקורס 'מנעולנות בקלות', ולהתחיל להכנס לתחום שיכול להיות מאוד רווחי עבורכם. אם אתם שואלים אותי כמה רווחי הוא יכול להיות, אני רוצה לענות לכם בצורה קצת ארוכה. מה שאני רוצה להסביר לכם זה שבעבודה אחת שאתם עושים בבית הלקוח בתור מנעולנים, אתם עושים שכר שאנשים אחרים יכולים לעשות ביום עבודה שלם. זאת אומרת, שאם עשיתם עבודה לדוגמא בחצי שעה, וזמן הנסיעה ארך לכם עוד חצי שעה, אז ביום שלם של עבודה של 10 או 12 שעות, אתם תוכלו תחת תנאים מסוימים לעשות כמה אלפי שקלים, ובכך תיווצר הכנסה איכותית מאוד, שמתבססת אך ורק על כמה אתם מוכנים לפרסם את עצמכם וכמה אתם מוכנים לעבוד. הרבה אנשים שואלים אותי, מה בעצם הופך מנעולך למנעולן מצליח, מעבר לכל הנושא של מקצועיות (אני מדבר מבחינה כלכלית).

והתשובה לכך היא פשוטה. השקעה בפרסום, השקעה בקשרים, והשקעה בכל הנוגע לטיב השירות ואיכות השירות, או במילים אחרות- שביעות רצון הלקוחות. אז אם גם אתם רוצים להצטרף לתחום, הירשמו עכשיו ותתחילו את דרככם כמנעולנים.

דילוג לתוכן