רונן המנעולן - 054-3938399

חברת רונן המנעולן בעלת וותק של שנים בתחום המנעולים מעניקה לכם שירות בכל רחבי אזור המרכז, מנתניה ועד גדרה.

קיצור דלתות ממ"ד

החלטתם לשפץ את הבית או להחליף ריצוף ישן בחדש, אך הדלתות בחדרים השונים ובעיקר בחדר ממ"ד לא מתאימות לריצוף החדש ומתחילות לשחוק אותו, הפתרון קיצור דלתות ממ"ד. כשיש בעיה שהדלתות הרגילות מעץ  מתחילות לשחוק את הריצוף אז פשוט מקצרים מעט את הדלת והבעיה נפתרת, כאשר מדובר בדלתות ממ"ד מסיביות יותר יש להזמין מומחים בתחום כדי לקצר את הדלת.

למה חשוב להזמין מומחים לקיצור דלתות ממ"ד?

הממ"ד הוא חדר אטום בבית שתפקידו לשמור עלינו מפני נפילת טילים ורסיסים בעת מלחמה והוא אמור להגן על כול יושבי הבית. הדלת של הממ"ד חייבת להיות אטומה שמא מדובר בטילים כימים או ביולוגים ואסור שידלוף לחדר אפילו לא מעט מהגז הרעיל. כאשר עושים קיצור דלתות עלינו לוודא שעדיין למרות הקיצור הדלת החדר נשאר אטום מפני כול חדירה, כזאת או אחרת.

מי מבצע את הקיצור של הדלתות?

את הקיצור דלתות צריך לעשות אדם מיומן ובעל ניסיון וחשוב שזה יהיה  אדם אמין ומקצועי כי מדובר בנושא רגיש וחשוב. חשוב שלאדם המקצועי יהיו כלים טובים לעבודה עם חיתוך הדלת ובנוסף כמובן שיתקין לכם אותה בחזרה בצורה הטובה ביותר. יש לציין שאחרי הקיצור הדלת לא תהיה הרמטית לגמרי לגבי כניסת גזים לממ"ד אבל כן הדלת תהיה מספיק חזקה לעמוד בלחץ של הלם פיזי כמו טילים ורסיסים.

 האם לקנות דלת חדשה?

דלת ממ"ד חדשה שתתאים לגובה הריצוף החדש אמורה לעלות הרבה כסף וזה דורש הרבה עבודה וחומרים יקרים. האופציה של קיצור דלתות ממ"ד היא עדיפה ולא לוקחת הרבה זמן ולא עולה הרבה כסף. רונן המנעולן, מומחה בעל שם בדלתות הבית, שערים, דלתות כניסה  וכמובן כול סוגי המנעולים, עומד לרשותכם ותוכלו לבקר באתר שלו וליצור איתו קשר עוד היום.

רונן המנעולן - זוכה התוכנית יצאת צדיק 054-3938399

התקנת מנעולי בטחון

כחלק משירותינו אנו מומחים במציאת הפתרון הטוב ביותר לבטחון שלכם – הזמינו עוד היום התקנת מנעול כספת.

פריצת והתקנת מנעולים

אנו ברונן המנעולן מומחים בפריצת והתקנת מנעולים מכל הסוגים לכל סוגי הדלתות, השערים והמנעולים

תיקון דלתות

חברתנו מתמחה בתיקון דלתות, תיקון מנגנוני דלתות, תיקון צירי הדלת ויישור דלתות.

f8c045d8-33f4-4a66-a17f-89a82a8887b9

ronenlocks

רונן המנעולן עובד בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל

דילוג לתוכן