פורץ דלתות רכב

דמיינו לעצמכם שאתם מריצים את הלו"ז שלכם בראש, מה אתם הולכים לעשות בדיוק שאתם מסיימים את העבודה, בחזרה הביתה, נסיעה לקניות, החזרת הילדים מהחוגים והמפגש בערב עם החברים/חברות וכאשר אתם מגיעים לרכב אתם מגלים כי איבדתם את המפתח. תתפלאו – זה נשמע מופרך אבל קורה לאנשים רבים.

אותם אנשים שנתקעים מחוץ לרכב שלהם זקוקים לחילוץ מידי. הרבה יותר זול והגיוני לקרוא למנעולן בסביבה שיוכל להגיע מהר, לפרוץ את דלת הרכב ולאפשר לכם להתניע את הרכב ולנסוע הביתה מאשר להזמין גרר במאות שקלים שתצטרכו לחכות לו לפחות כמה שעות ואז לאסוף את הרכב מהמוסך ולשלם גם שם כמה מאות שקלים לפריצת הרכב.

לא כל מנעולן יכול ומוסמך לפרוץ לרכב. מנגנוני הנעילה ברכב הרבה יותר מסובכים מפריצת מנעולים רגילים או צילינדרים של דלתות ולכן מצריכים ידע והתמקצעות בנושא הספציפי הזה. חשוב שהעבודה שתתבצע תהיה בצורה נקייה ומסודרת ומכאן שעדיף לתת לאיש מקצוע לעשות אותה. לעתים פריצת דלת הרכב תדרוש את שבירת החלון ולעתים לא. אם תנסו לפרוץ את הדלת בעצמכם בשיטות שונות, ללא כלים מתאימים והידע הדרוש אתם עשויים לגרום לרכב נזק גדול בהרבה מאשר שבירת החלון או עבודה נקייה לגמרי של מנעולן מקצועי המוסמך בפריצת רכבים.

פורץ דלתות רכב מקצועי יגיע למקום במהירות ובהתאם לסוג הרכב יוכל לאבחן במהירות את מנגנון הנעילה שלו וכיצד יהיה אפשר לפרוץ את הרכב במינימום של נזק. כמובן שיהיה עליכם לבקש אישור מטעם משטרת ישראל מאותו מנעולן שבהצגה שלה תדעו שמדובר באיש מקצוע אמין ומוסמך לבצע פריצות אלו. רונן המנעולן הוא פורץ דלתות רכב מקצועי וישמח לספק לכם השירותים המבוקשים במהירות האפשרית. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים וקריאה דחופה.

דילוג לתוכן