רונן המנעולן - 054-3938399

חברת רונן המנעולן בעלת וותק של שנים בתחום המנעולים מעניקה לכם שירות בכל רחבי אזור המרכז, מנתניה ועד גדרה.

התקנת מנעולי בטחון

כחלק משירותינו אנו מומחים במציאת הפתרון הטוב ביותר לבטחון שלכם – הזמינו עוד היום התקנת מנעול כספת.

פריצת והתקנת מנעולים

אנו ברונן המנעולן מומחים בפריצת והתקנת מנעולים מכל הסוגים לכל סוגי הדלתות, השערים והמנעולים

תיקון דלתות

חברתנו מתמחה בתיקון דלתות, תיקון מנגנוני דלתות, תיקון צירי הדלת ויישור דלתות.

מנעולן בקריית אונו – מהיר ובמחיר נדיר

רוב האנשים מחלקים את הזמן שלהם בין בילוי בבית שלהם ובין בילוי במקומו ציבוריים. כאשר אנחנו מנהלים חלל ציבורי אנחנו צריכים לשמור על הסדר והביטחון בו. מנעולן בקריית אונו יוכל לסייע לנו להפוך את החלל הציבורי עליו אנחנו אחראיים לבטוח יותר. מנעולן זה יוכל להתקין מנעולים במקומות שיש צורך שהגישה אליהם תהיה מוגבלת ולא מותרת לכל אחד.

מנעולן בקריית אונו – להתקנה של מנעולים בבתי ספר

מנעולן בקריית אונו יכול לסייע מאוד גם לבתי ספר. בתי ספר הם מקום בו הילדים שלנו מבלים את רוב שעות היום. אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהילדים שלנו שמורים בבית הספר מסכנות אז כדאי לנו לוודא שבבית הספר יש מנעולים שמונעים גישה אל מחוץ לשטחי בית הספר וגם מונעים גישה לגגות המבנים של בית הספר.

מנעולן בקריית אונו – להתקנה של מנעולים בגני ילדים

מנעולן בקריית אונו יכול להיות לעזר רב גם בגני ילדים. ילדים בגיל הגן הם צעירים מאוד וחשוב מאוד לשמור עליהם מפני סכנות שונות כמו למשל שהם ילכו לאיבוד או ירוצו לבד לכביש. רוב הגנים נועלים את השערים שלהם בשביל שאנשים זרים לא יגיעו לגן בלי רשות וגם בשביל שהילדים לא יברחו מהגן או יצאו ממנו לבד. התקנה של מנעולים איכותיים בגן של הילדים שלנו חשובה מאוד לביטחון האישי שלהם.

 

רונן המנעולן עובד בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל

 

רונן המנעולן – זוכה התוכנית יצאת צדיק 054-3938399

WhatsApp Image 2019-10-24 at 15.24.58
כמה עולה קורס מנעולן?
ronenlocks

למה לבחור דווקא ברונן המנעולן?

אנו ברונן המנעולן מעניקים לכם שירות יוצא דופן בכל הנוגע למנעולים ושירותי נעילה, בדלתות הבית, שערים, דלתות כניסה וכמובן רכבים (כולל רכבים עם שיטות נעילה חדשניות). את השירות האישי והמקצועי שלנו תוכלו לקבל בכל אזור מרכז הארץ. תוך דקות מרגע הקראיה אנו נהיה במקום הקריאה, התקשרו עכשיו – 054-3938399.
דילוג לתוכן