מנעולן בפתח תקווה

לעיתים מתרחשת תקלה ברכב שלכם, זו יכולה להיות במקרה של פריצה לרכב שלכם, או תקלה באימובילייזר, או אפילו במערכת האזעקה, ייתכן אפילו ששכחתם או איבדתם את המפתחות שלכם או שחס וחלילה שכחתם ילד נעול בתוך הרכב שלכם – כך או כך, תזדקקו לשירותי מנעולן בפתח תקווה על מנת שיפרוץ את הרכב שלכם.

ראשית כל, עליכם להירגע ולא להיכנס ללחץ. זיכרו, לרכב יש חמש דלתות, אולי אחת מהדלתות נשארה פתוחה. תנסו לפתוח בשקט את אחת מהדלתות. תנסו לראות האם אפשר לפתוח חלון? האם תוכלו אפילו לשבור חלון? תחפשו את המפתח הנוסף. אולי מישהו קרוב יכול להביא לכם אותו? אם לא מצאתם בכל זאת פתרון, אין לכם ברירה ואתם חייבים להזעיק מנעולן בפתח תקווה, הוא יוכל לפרוץ לרכב שלכם במינימום נזק או אפילו ללא נזק כלל בכלל לרכב שלכם, ויטפל במערכות האלקטרוניות ברכב שלכם.

כדאי ומומלץ לשמור בטלפון הסלולרי שלכם מספר טלפון של מנעולן בפתח תקווה לאו דווקא בשעת חירום, אלא שיהיה זמין אצלכם ביום יום, על כל מקרה שלא יבוא. חשוב שתמצאו מנעולן באזור הגיאוגרפי שלכם, על מנת שאיך שאתם נזקקים לשירותיו, הוא יגיע במהירות האפשרית וייתן לכם שירות על הצד הטוב ביותר. מנעולן רכב הנחשב לטוב ומקצועי בתחום גם יספק שירותים הקשורים למנגנוני הנעילה ומנגנוני ההגנה ברכב ולא רק בעת מצוקה ושעת חירום. שירותים של אזעקת מערכות הגנה ואזעקה, שכפול מפתח הרכב, התקנה או שכפול של מנעולים שונים לרכבכם – את כל אלה מומלץ לבצע אצל מנעולן מקצועי ובעל ניסיון בזמן רגיל ולא לחכות למקרה חירום.

העיר פתח תקווה מכונה אם המושבות, פתח תקווה היא עיר במחוז המרכז, פתח תקווה הוכרזה כעיר בשנת 1937. רונן ששון הוא מנעולן מקצועי בפתח תקווה ובעל ניסיון בתחום המנעולים, הוא מומחה בתחום פריצת כספות, פריצה לרכב ופריצת דלתות. צרו עמו קשר לפרטים נוספים.

 

רונן המנעולן עובד בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל

 

דילוג לתוכן