במאמר הבא נציג את אפשרויות העסקה והרווח של מנעולן שכיר, למי סוג העסקה זה מתאים, ומהם היתרונות בכך.
מנעולן שכיר, הוא מנעולן העובד דרך חברה. כלומר מקבל תלוש שכר עד העשירי כל חודש, מפרישים עבורו לפנסיה ואולי לקרן השתלמות, (תלוי במדינויות החברה המעסיקה) ומשכרו מנוכה מס הכנסה, ביטוח בריאות וביטוח לאומי.
מנעולן העובד בחברה שכירה, נהנה מתחושת השייכות ועבודת הצוות, כמו כן מאירועי חברה, מתנות בחגים ובונוסים. (תלוי בגודל החברה המעסיקה)

יתרונות נוספים בלעסוק בתחום המנעולנות כמנעולן שכיר

להיות מנעולן שכיר, זה להיות מנעולן עם גב כלכלי, אינך נדרש לקבוע תקציב פרסום שנתי, או להשקיע בשיווק יצירתי.
מנעולן שכיר, גם לא נדרש להקדיש זמן לענייני מנהלות כגון: ניירת מול רשויות, מיסים וחשבוניות.
מנעולן שכיר מבטיח את פרנסתו ופרנסת משפחתו מדי חודש בחודשו.
לשאלה כמה מרוויח מנעולן שכיר נכנסים כמה פרמטרים כגון:
שנות הותק- כלומר כמה שנות ניסיון מקצועי צבר המנעולן.
ידע מקצועי- מנעולן שרוצה לעבוד כמנעולן כמעט תמיד ידרש לעבור קורס מנעולן מקצועי, וככל שהוא יתמחה בכמה תחומים כך יגדלו סיכויי ההעסקה שלו, האם הוא מתחמחה רק בדלתות משורינות, אולי גם בדלתות פלדה, רכבים, כספות? ככל שהמנעולן יהיה יותר ורסטילי, קרי בעל יכולת לטפל בכמה שיותר מקרים, כך שכרו יהיה גבוה יותר.
כמו שבמקצועות ההייטק, נדרשים העובדים להתעדכן בטכנולוגיות חדשות, כך גם המנעולן השכיר נדרש להשתלם וללמוד עוד ועוד דרכים וטכנולוגיות, כיוון שמקצוע המנעולנות הוא מקצוע, שמתפתח, ועל המנעולן לתת מענה ופתרונות מקצועיים לכמה שיותר סוגים של נעילות.
פרמטר נוסף הוא רמת הזמינות של המנעולן, האם הוא מוכן לתת שירות של 24 שעות? האם יהיה מוכן לעבוד במשמרות? ככל שהמנעולן יהיה גמיש יותר, כך סיכויו לעלות את רמת השכר שלו גבוהים יותר.
וכעת הפרמטר האחרון- אישיות המנעולן. אדם אדיב , שירותי, זמין, אוהב לעזור , ושאכפת לו ממקום עבודתו, יוכל להבטיח רציפות ואת קידומו המקצועי.

אם כך, התשובה לשאלה כמה מרוויח מנעולן שכיר טמונה בניסיון של המנעולן, ברמת המקצועיות שלו, ברמת החדשנות שלו, ברמת הזמינות שלו וברמת השירות שלו.

דילוג לתוכן