החלפת צילינדר לדלת

הצילינדר לדלת הוא כמובן החלק שבו נכנס המפתח וכאשר אתם מסובבים אותו, מנגנון הנעילה בצילינדר מסתובב גם כן ופותח את הדלת. ישנן סיבות שונות מדוע נצטרך להחליף את הצילינדר לדלת מדי פעם. לעתים יהיה מדובר באובדן המפתח, אולי גניבה, תקלה במנעול הדלת או הצורך או הרצון להחליף את המנעול לחדש ומתקדם יותר. אנשים רבים עושים זאת מפעם לפעם על מנת לשפר את רמת הבטיחות בדלת הכניסה לביתם.

מי יכול להחליף צילינדר לדלת?

ברמת העיקרון כל אחד כמעט יכול להחליף צילינדר לדלת אך לא פעם מדובר בעבודה מסובכת לאנשים מסוימים ותמיד יש סיכוי שהצילינדר לא יוחלף כמו שצריך מה שעשוי לגרום לתקלה בטיחותית בכניסה לבית, דבר שאינכם רוצים.

הכלים הנדרשים להחלפת הצילינדר הם בדרך כלל מברג וצילינדר חלופי. לעתים בצילינדרים מסוימים יש הצורך בכלים נוספים אשר יש ברשות המנעולן המקצועי ולכן גם לצורך החלפת צילינדר אנשים רבים מזמינים מנעולן לביצוע העבודה.

בשלב ראשון יהיה צורך לשחרר את הברגים של הצילינדר מהדלת עצמה ובהתאם לסוג הברגים תדעו אם אתם זקוקים למפתח אלן, מברג או כלי אחר. יש הצורך לשלוף את הידית והכיסויים החיצוניים של המנעול אם יש כאלה.

לאחר מכן יהיה צורך קבע את הצילינדר החדש במקום הישן (זאת לאחר ששלפתם בזהירות את הצילינדר הישן) ולחבר כמובן את הברגים בחזרה. על פניו נשמע פשוט? אז זהו שלא פעם אנו מקבלים טלפונים מלקוחות שניסו זאת לבד ולא הצליחו, או פגעו בדלת או בידית או שנפלו להם ברגים לתוך הדלת. לכן מומלץ לקרוא לרונן המנעולן שיבצע עבורכם החלפת צילינדר לדלת בצורה מקצועית, מסודרת ונקייה. רונן מתמחה בשירותי מנעולנות ובעל הסמכה מקצועית בפריצת מנעולים מסוגים שונים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

דילוג לתוכן