אם יש לך חפצי ערך בבית, אתה רוצה לוודא שהם מאוחסנים בבטחה. החדשות הטובות הן שיש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לעזור להגן על הבית שלך מפני פריצות.

כספות

כספת היא דרך מצוינת לאחסן חפצי ערך. זה יגן מפני פריצות, גניבות ואש. הם מגיעים בכל הצורות והגדלים. הטובים ביותר מאובטחים וקלים לשימוש. אתה יכול למצוא אותם בחנות המקומית שלך או באינטרנט. אם אתם יוצאים לחופשה, מומלץ לשקול לאחסן את חפצי הערך שלכם במתקן מאובטח.

כספת קטנה אידיאלית לפריטים כמו תכשיטים קטנים או תעודות זיהוי. לכספות אלו יש לרוב לוח מקשים או מקלדת דיגיטלית לגישה מהירה. רוב הכספות הקטנות כוללות גם אור שיעזור לאתר את החפצים שלך בחושך.

ישנם מספר סוגי כספות לבחירה, ביניהם כספת הקיר והכספת הניידת. כספות קיר מותקנות בדרך כלל בין ניטים בקיר. חלק מבעלי הבית בוחרים להסתיר את כספת הקיר עם יצירות אמנות או אביזרים דקורטיביים אחרים. כספות ניידות נוחות למי שצריך לנסוע עם רכושו החשוב.

אחת התכונות הטובות ביותר של כספת ביתית היא העמידות שלה למים. כספות עמידות במים יכולות להיות מתת משמים עבור מי שנמצאים באזורים המציפים. עם זאת, הם אינם יעילים כמו דגמים חסיני אש. אז אם אתם נמצאים באזור שיטפון, אולי כדאי לכם לקנות כספת עם דירוג עמידות מרשים אפילו יותר למים.

כספת טובה בבית לא רק תשמור על חפצי הערך שלך מפני שריפה או פריצה, זה גם יהווה מקור לגאווה. הכספות הביתיות הטובות ביותר מציעות שכבות הגנה מרובות, ממנעול הדלת ועד למארז העמיד במים. לכמה חברות בטוחות יש תוכניות המספקות החלפה לכל החיים לאחר השריפה.

בחירת סוג הכספת המתאים לצרכים שלך אינה קלה. אמנם ישנם סוגים רבים ושונים, אך תמיד כדאי לשקול את סוג חפצי הערך שאתם מאחסנים לפני ביצוע הרכישה. לדוגמה, ייתכן שתרצה להשקיע בכספת חסינת אש לתכשיטים. פריטים נוספים שכדאי לאחסן בכספת כוללים מזומן, דרכונים, דפי בנק, טפסי מס ומסמכים אחרים.

כספות לחפצי ערך הם רעיון מצוין, במיוחד אם יש לכם ילדים קטנים בבית. פורצים יודעים היכן לחפש חפצי ערך, לכן הקפידו להחביא את שלכם במקום נסתר. זה נכון במיוחד אם אין לך מערכת אזעקה.

כספת טובה צריכה להיות בעלת לוח מקשים משולב ולהיות מופעלת על ידי סוללה. מנעולים המופעלים באמצעות סוללות דורשים סוללות חלופיות על בסיס קבוע. כדי להפיק את המרב מההשקעה שלך, אולי כדאי שתחשוב על כספת משולבת. כספת משולבת תקשה על הפריצה, אך גם קשה יותר לפתוח אותה.

הכספות הביתיות הטובות ביותר יהיו גם קלות לכיס. לדגם מהשורה הראשונה יהיה מנגנון נעילה הכולל גוף פלדה כבד, מעטפת חסינת אש ומקלדת. לחלופין, אתה יכול לבחור כספת קטנה, הכוללת לוח מקשים וניתן לתכנות ואור.

אורות לזיהוי תנועה (אבל לא להפעיל בשבת – זה יוצר חילול שבת)

נורות לזיהוי תנועה הן דרך חכמה להוסיף לאבטחת הבית שלך. הם מגיעים עם מגוון תכונות כולל חיישן תנועה מובנה, שמדליק אור כאשר מישהו נכנס לחדר. התאורה ניתנת להתאמה אישית כך שתוכל לבחור להדליק את האור רק כאשר אדם או חפץ גדול חוצים מול החיישן. זוהי דרך מצוינת לשמור על בטיחות הבית שלך ולחסוך בחשבון החשמל שלך.

בהתאם לצרכים שלך, אורות זיהוי תנועה יכולים לשמש כעצמאי או כתוספת לתאורת החוץ הקיימת שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדי לסייע במניעת ונדליזם או כדי להרתיע פולשים. חלק מהדגמים קלים להתקנה. אחרים דורשים חיווט מחדש. בנוסף, הם מופעלים על סוללות וניתנים להרכבה באמצעות מגנטים, ברגים או דבקים.

למרות שאתה יכול למצוא סוגים רבים של אורות אלה, אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את הדגם הנכון. מנורה לזיהוי תנועה עם חיישן תנועה מובנה היא בחירה טובה, אך ייתכן שאינך מקבל את התמורה הטובה ביותר לכספך. עם זאת, אתה יכול לקבל מנורת קיר לזיהוי תנועה שהוא גם פונקציונלי וגם מסוגנן. אם אתם מעוניינים להאיר את החצר האחורית או את אזור הבריכה, מנורת קיר לזיהוי תנועה היא בחירה מצוינת.

התאורה הנכונה היא דרך מצוינת להשוויץ בבית שלך. אורות בחוץ יעניקו לאורחים שלכם הצצה למה שקורה בתוך הבית שלכם. כמו כן, זה יגן על המשפחה שלך מפני שוד לילי. הסיבה לכך היא שפורצים ייטו להסתתר במקומות חשוכים כמו גינות או בריכות. עם זאת בחשבון, עליך למקם אורות לזיהוי תנועה במקומות שבהם הם יהיו גלויים. לדוגמה, ניתן להציב אור לזיהוי תנועה סביב גדר או סביב המרפסת שלך.

אורות זיהוי תנועה אינם תחליף למערכת אבטחה חזקה. אבל הם יכולים לעשות הרבה כדי להרתיע פורצים מהסגת גבול. ניתן להתקין מנורות אלה כדי לכסות מגוון רחב של אזורים חיצוניים, כולל החצר, השביל או אפילו הפטיו. בנוסף, ניתן להשתמש בהם כדי להגביל אזעקות שווא. זכור כי ניתן להכשיל אותם על ידי מכוניות חולפות או עכבישים. כתוצאה מכך, הם אינם יעילים כמו אורות מתגים ידניים.

האור הטוב ביותר לזיהוי תנועה יכול להיות קצת מסובך להתקנה, אבל לאחר שתעשה זאת, יהיה לך בית בטוח יותר. הצבתו בהגדרה הנכונה תעזור להבטיח שהוא פועל כראוי. כדי לבדוק את הביצועים של תאורת החוץ החדשה שלך, אתה יכול לחבר אותה לשקע ולחבר את חוט ההארקה לכבל בודק. אם הוא לא נדלק, תצטרך להחליף את האור בדגם חדש עם תכונת הפעלה/כיבוי.

אם אינך מצליח לשים יד על מנורה לזיהוי תנועה, תוכל לנסות להשתמש בעוזרת בית חכם כדי להדליק את האורות שלך. עם זאת, שיטה זו לא תעבוד עבור כל סוג של אור, וייתכן שתצטרך לשלם עבור איש מקצוע שיעשה זאת עבורך.

תקרות מזויפות

תקרות מזויפות נועדו להתאים לכל גודל או צורה, וניתן להשתמש בהן במגוון יישומי מגורים ומסחר. הם יכולים לשמש גם כמאפיין בידוד אקוסטי או וויסות אוויר. בהתאם לחומרים ולגימור, ניתן ליצור אותם כדי להוסיף כישרון דקורטיבי לבית שלך.

תקרות מזויפות רבות מיוצרות באמצעות גבס. גבס הוא חומר שהוא לא רק עמיד אלא גם קל משקל. זה קל להתקנה ומתאים לגימורים בעלי מרקם. אתה יכול להשתמש בסוגים שונים של יריעות גבס כדי להעניק לחדר שלך מראה ייחודי.

PVC הוא חומר נוסף הפופולרי בתקרות מזויפות. PVC הוא חומר לא קורוזיבי ועמיד בפני אש. מלבד היותו חומר עמיד, הוא גם קל לניקוי. יתרון נוסף של PVC הוא שהוא מהיר צבע. החומר עמיד גם בפני טרמיטים ולחות.

חומרים אחרים לתקרה מזויפת כוללים מתכות וזכוכית. תקרות מזויפות ממתכת הן לא רק עמידות אלא גם ניתן להתקין אותן בצורה חסכונית. ניתן לסיים אותם במגוון דרכים וניתן להסירם בקלות. ההתקנה שלהם דורשת מעט או כלל עבודה, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור יחידות טיפול באוויר.

זכוכית היא חומר נפוץ נוסף. תקרות מזויפות זכוכית נוצרות לרוב ממראות או אריחים. חומר זה מספק מראה מסוגנן. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון את המחיר הגבוה שלו. בנוסף, הוא אינו עמיד כמו סוגים אחרים של תקרות מזויפות.

לוחות עץ נפוצים גם בתקרות מזויפות. לתקרות מזויפות מעץ יש דפוסים טבעיים. ניתן לגרום לאלה להיראות כפרי או מודרני. בבחירת עץ, יש לקחת בחשבון את סוג העץ בו תרצו להשתמש. בדרך כלל, תקרות עץ מלאות מתאימות לאקלים קר.

תקרות בד מלאכותיות הן בדרך כלל יותר דקורטיביות מאשר פונקציונליות. ניתן להשתמש בהם בחדרים זמניים כגון אולמות אירועים. עם זאת, הם יכולים להיות קישוט קבוע טוב עבור הבית שלך. אם אתם מחפשים לקבל תחושה חמימה ונעימה בביתכם, מומלץ לבדוק אפשרות זו.

חלק מהיתרונות של תקרות מזויפות מבד הם שהן סבירות, עמידות, והן ניתנות להסרה בקלות. הם יכולים לשמש גם בכנסיות, מסעדות ואולמות אירועים.

POP הוא עוד חומר זול שמתאים לתקרות מזויפות. זוהי אבקה לבנה שמתקשה במהירות כאשר מערבבים אותה במים. לאחר הערבוב מניחים אותו על רשת עוף ומאפשרים לו להתייבש. כתוצאה מכך, הוא יוצר גימור חלק.

בעוד שניתן להשתמש בתקרות מזויפות במגוון סגנונות ועיצובים שונים, הן מותקנות בדרך כלל בסגנון פשוט כדי למנוע את הצורך בפיתוחים. רוב העיצובים דורשים עבודה מינימלית.

תקרות מזויפות יכולות להיות מותקנות על ידי איש מקצוע מנוסה בבנייה, אבל אתה יכול לחסוך הרבה כסף אם יש לך קצת ידע בבנייה. רק הקפד לחפש את המבצעים הטובים ביותר.

דילוג לתוכן