אם אתם חושבים להתקין מנעול לדלת המטבח בביתכם, חשוב לדעת מה לחפש. ישנן מספר אפשרויות, כגון מנעול חכם, מנעול קודן, נעילת ידית ומנעול דדבולט. אתה תרצה לבחור את זה שמתאים לצרכים שלך.

נעילת ידית

אם אתם מחפשים מנעול חדש לדלת למטבח שלכם, תרצו לוודא שאתם בוחרים במנעול שמתאים לעיצוב הפנים ולדרישות הפונקציונליות של הבית שלכם. יש הרבה אפשרויות לבחירה, כולל מקלדת, פקה ומנעולי ידיות.

בחירת המנעול הנכון יכולה להיות קשה, במיוחד אם אינך מכיר את המונחים וההגדרות המשמשים בתעשייה. למרבה המזל, קל להבין את המונחים ברגע שאתה יודע למה הם מתייחסים.

מנעול כניסה עם מפתח הוא מנעול עם מפתח מבחוץ וסגירה מבפנים. זהו מנעול הדלת הנפוץ ביותר בדלתות חיצוניות, אך אתה יכול למצוא אותם גם בדלתות פנים, כגון אלו בחדרי שינה וחדרי רחצה. בחלק המפתח של הכפתור יש חור בפנים שנקדח כדי להכניס את המפתח.

סוג נפוץ נוסף של מנעול הוא מנעול המעבר. ידית דלת לא ננעלת זו נמצאת בדרך כלל בארונות, חדרי אמבטיה ומסדרונות. למנעולי מעבר אין צילינדר עם מפתח ולכן יש לסובב אותם כדי לפתוח את הדלת.

מנעול בריח

אם אתם מחפשים דרך נוחה לנעול את הדלתות שלכם, שקול את הבריח של Ultraloq. זה פשוט להתקנה ולשימוש, ויש לו מחוון סוללה חלשה. ניתן להטעין את היחידה באמצעות כבל מיקרו-USB.

בנוסף לספק לך את האבטחה של בריח מסורתי, ה-Ultraloq מגיע עם תכונת פתיחה אוטומטית המאפשרת לך לפתוח את הדלת שלך בלחיצת כפתור, ומחייבת אותך להתקין גשר Wi-Fi. המכשיר הקטן הזה מתחבר לנתב שלך, אותו אתה יכול למקם במרחק של כמה מטרים מהדלת שלך.

הסוג הבסיסי ביותר של בריח הוא צילינדר בודד. הצילינדר שלו משתרע דרך הדלת, בעוד צילינדר כפול מאפשר לנעול ולפתוח משני הצדדים. שני הסוגים נועדו להיות פתרון אבטחה אמין. בהתאם ליצרן, ייתכן אפילו שתמצאו גרסת לוח מקשים שניתן להמיר בקלות למנעול חכם.

אם אתה חושב ללכת עם מנעול Schlage, תמצא שמונה אפשרויות גימור שונות לבחירה. רוב האנשים בוחרים בניקל סאטן, אך ניתן למצוא גם דגמים בכרום סאטן או ברונזה.

כדי להבטיח באמת שהמנעול החדש שלך מאובטח, תרצה לשים לוחית שביתה במקום. צלחות אלו עשויות מברגי מתכת כבדים ומגיעות במגוון סגנונות. הם גורמים למנעול להיראות כאילו הוא תוכנן עבור הבית שלך.

לבסוף, המנעול הטוב ביותר עבור הבית שלך הוא זה המתאים לאורח החיים שלך ולצרכים שלך. החלטה מושכלת יכולה לעזור לשמור על בטיחותך ועל משפחתך. קח את הזמן והכין שיעורי בית לפני ביצוע הרכישה. אתה תשמח שעשית זאת.

נעילת מצלמת

מנעולי פקה הם דרך מצוינת לאבטח את חפצי הערך שלך. אתה יכול להתקין אותם בארונות או במגירות והם ישמרו על החפצים שלך בריאים ושלמים. הם גם עוזרים למנוע גניבה.

ישנם מספר סוגים שונים של מנעולי ארונות בשוק. חלקם יכולים להיות מקשים ואחרים יכולים להיות שילובים. בהתאם למטרה, אולי תרצה לבדוק אחד מגנטי או סוג קפיץ.

מנעול פקה לדלת המטבח שלך הוא דרך טובה לנעול את חפצי הערך שלך. יש הרבה אפשרויות לבחירה ואתה יכול אפילו לקבל אחת עם לוח מקשים. עבור מידה נוספת של אבטחה, אתה יכול להשיג תפס המונע חבלה שדורש כלי מיוחד כדי לפתוח אותו.

בחירת מנעול הארון הנכון תהיה תלויה גם בעומק הדלת שלך. אם יש לך דלת מאוד עמוקה, תרצה ללכת עם סוג דחיסה. זה יחזיק מעמד זמן רב יותר ויש פחות סיכוי להעיף אותו על ידי משב רוח.

למנעולי הפיקה הטובים ביותר עבור דלת המטבח שלך יהיה צילינדר באורך של לפחות 5/8 אינץ'. זה אמור להיות מסוגל להתאים לפנלים בעובי של עד 5/16 אינץ'.

יש כמה סוגים לבחירה, כולל צילינדר וסגנון דחיסה. סוגים אלו של מנעולי ארונות יחזיקו לכם זמן רב והם בחירה טובה עבור בתים עם ילדים קטנים.

הטובים ביותר עשויים מפלדת אל חלד עמידה בפני מזג אוויר ומגיעים עם שני מפתחות. בזמן שאתה בזה, שקול להתקין גרסה עמידה למים. החפצים שלך יהיו מוגנים טוב יותר בתנאים רטובים.

אחד ממנעולי הפיקה הטובים ביותר לדלת המטבח שלך יעלה לך מתחת ל-20 $.

מנעול חכם

מנעול חכם הוא מכשיר אלקטרוני המאפשר למשתמשים לנעול ולפתוח את דלת הארון שלהם באמצעות אפליקציה לנייד. המכשיר פועל על ידי זיהוי מיקום מגנט קטן והפעלת הנעילה. זה נועד לשמש על כל ארון חומר.

אחד המאפיינים הבולטים של מנעול חכם הוא היכולת שלו להודיע ​​לך מי פתח את הארון. אתה יכול גם להציג את ההיסטוריה של מי ניגש למנעול.

ייל פרסמה דרך חדשה לאבטח חפצי ערך בארונות. מכשיר זה נקרא Smart Cabinet Lock. מנעולים אלו קטנים וקלים להתקנה. הם מתנוססים בתוך רוב המגירות וניתן לנעול אותם באמצעות אפליקציית Home.

המנעול החכם של ייל מגיע עם כל מה שאתה צריך כדי להתקין אותו. ישנם שני סוגים של דגמים, דגם בלוטות' ודגם Wi-Fi. לשניהם יתרונות וחסרונות משלהם.

ה-Wi-Fi Smart Lock מציע גודל קטן ב-45% מה-Smart Lock Pro, מה שהופך אותו לסגנון מסורתי יותר של ידית דלת. הסוללה שלו אמורה להחזיק מעמד כשלושה או ארבעה חודשים, אם כי יש להחליף אותה בסוללת אלקליין או ליתיום חד פעמית.

בנוסף לדגם ה-Wi-Fi, ה-Yale – Smart Cabinet Lock עם Bluetooth הוא פתרון מצוין לצרכים מסוימים. תפקידו העיקרי הוא להרחיק חפצי ערך ותרופות מהישג ידם של ילדים.

כדי להשתמש במנעול, תוכל לחבר אותו לרשת ה-Wi-Fi הביתית שלך ולהוריד את אפליקציית Yale Smart Lock. בעזרת האפליקציה תוכלו לנהל בקלות את המיקום והשם של המנעול החכם, כמו גם את עדכוני הקושחה שלו.

כשאתם מחוץ לבית תוכלו לבדוק מי פתח את הארון. אתה יכול גם לנעול אותו מרחוק.

נעילת קודן

מנעולי קודן הופכים נפוצים יותר בארה"ב למעשה, ישנן שלל חברות אבטחה בעיר המציעות את השירות הזה. עם זאת, כדאי לשקול כמה גורמים לפני שתבחרו סופית. עליכם לשקול את היתרונות והחסרונות של הדגמים השונים הקיימים ולבחור פתרון המתאים לצרכים ולתקציב שלכם. אם אתם מחפשים פתרון אבטחה זול, נוח ויעיל, לא תוכלו לטעות עם נעילת מקלדת. בנוסף, אתה יכול לחסוך לעצמך קצת זמן והחמרה בכך שלא תצטרך להתקין את המפתחות בפועל.

המפתח להתקנה מוצלחת של מנעול מקלדת הוא בחירת סוג המנעול המתאים לבית שלך. מוצר איכותי יספק לכם שנים של שימוש ללא תקלות. אמנם יש הרבה יצרנים בחוץ, אבל הבולטים הם Schlage, Yale ו-Mul-t-Lock. חברות אלו מספקות לכם מספר מוצרים ושירותים החל ממנעולים ללא מפתח דרך מנעולי דלתות עם אבטחה גבוהה ועד למערכות אזעקה. למידע נוסף על כל אחת מהחברות הללו, בקר באתרי האינטרנט שלהן עוד היום. לחלופין, תוכל ליצור קשר עם אחד מנציגיהם כדי לדון בצרכי האבטחה שלך. בין אם אתה מחפש מנעול חדש למקלדת או סתם צריך סקירה מהירה של הסט הנוכחי שלך, דאגנו לך. אנו גם שמחים לספק הערכות חינם בבית, כך שלא תצטרך לדאוג לגבי התקציב שלך.

דילוג לתוכן